ولين جلسه اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان تفت برگزار شد

یزدفردا :اولین جلسه اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان تفت در محل فرمانداری برگزار شد .

سید احمد عبودتیان فرماندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان تفت در این جلسه تقارن آغاز به كار این شورا در شهرستان را با هفته دولت به فال نیك گرفته و خواستار الگو قرار دادن شهیدان رجائی و باهنر در برنامه ها و كارهای شورا شد.

فرماندار شهرستان تفت از بی رونقی بازار اطلاع رسانی و رسانه شهرستان انتقاد و خواستار تقویت جایگاه روابط عمومی ادارات شهرستان در جهت اطلاع رسانی از خدمات نظام و دولت در شهرستان و ایجاد روحیه امید در مردم شد.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان تفت تشكیل این شورا را یك اقدام ارزنده و مناسب دانست و اظهار امیدواری نمود انشالله با برنامه ریزی و تشكیل كمیته های مختلف اقدامات خوبی را در این حوزه شاهد باشیم.

سید احمد عبودیتان راه اندازی كریدور اختصاصی اطلاع رسانی شهرستان را در بخش های پیامك، پرتال خبری ، بیلبوردهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی و راه اندازی ویژه نامه خبری و اطلاع رسیانی و... مهم ترین عناوین و دستور كار این شورا عنوان و از اعضا خواست تا تمام تلاش و همت خود را در این راستا به كار گیرند. وی هم چنین از اعضا خواست تا در كارها و برنامه ریزی ها اصل صداقت را در نظر داشته باشند و برای رضای خدا انجام وظیفه نمایند.

در ابتدای این جلسه علی احمدیان مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های این شهرستان گزارشی را از نحوه برگزاری جلسه تعیین اعضای هیات رئیسه ، تهیه اساسنامه ، تعیین دبیرخانه و برنامه های این شورا بیان نمود . اعضا نیز در این جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداخته ومقرر گردید دبیرخانه شورا در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مستقر و اعضا نظرات خود را در خصوص تشكیل كمیته ها و برنامه های شورا به دبیرخانه شورا ارسال نمایند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا